Ako cvičiť začať a už neprestať

Ako cvičiť začať a už neprestať

25.03.2014

Začněte cvičit. A prosím bez výhovoriek na čas, priestor, náladu a milión ďalších vecí. Hlavne v dnešnej dobe internetu nie je problém nájsť si tridsať minútový workout a odcvičiť si ho v obývačke pred večernými správami. Ostatne, ja to tiež tak robím, keď nie je chuť na cestu do fitka alebo počasie na behanie. Efekt bude úplne rovnaký za polovičnú dobu (keď odpočítame presun do telocvične). Zamyslite sa nad tým, ako trávite deň a kde všade nájdete potrebnú pol hodinku. Je príjemné si po príchode z práce, umytí riadu, napísaní domácích úloh a požehlení kopy prádla sadnúť, vyložiť nohy a vychutnať kávu. Ale pocit po cvičení je určite lepší. Silové cvičenie Vám spevní a posilní svalstvo a vyformuje postavu. Viac svalstva = vyšší bazálny metabolizmus, čo zjednodušene znamená, že budete môcť prijímať viac energie bez toho, aby sa to prejavilo na

Nevzdávejte to!

Vašej váhe. Kardio, alebo aeróbny tréning, je zase vítaným pomocníkom pri odbúravaní tukového tkaniva. Je však treba mať na pamäti, že takýto tréning by mal trvať minimálne 30 minút, nakoľko k odbúravaniu tukov dochádza (podľa trénovanosti cvičiaceho) až po približne dvadsiatich minutách aeróbnej aktivity. Kardio hrá nezanedbateľnú úlohu aj pri fitness tréningu a naberaní svalstva. Na začátku tréningu slúži na zahriatie a prípravu na silový tréning, v jeho priebehu na spaľovanie tukov a na konci ho môžeme zaradiť ako cvičenie na získanie kondície či vytrvalosti.

Pokud se Vám článek líbil,
podpořte tento web a sdílejte ho.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close